Verzending & betaling
Informatie over verzending
Je betaalt geen verzendingskosten bij tink. Mocht je ontevreden zijn is ook de eventuele retourzending gratis, op voorwaarde dat je de door ons geleverde retourlabel gebruikt.
Om ervoor te zorgen dat je producten zo snel mogelijk aankomen, maken we, afhankelijk van de bestelde producten, gebruik van verschillende vervoerders. Voor meer informatie over de uitvoering van de levering en bezorging verzoeken we je de site van de desbetreffende vervoerder te raadplegen.
Meer informatie over de retourprocedure en het herroepingsrecht kun je vinden op onze retourpagina .
Betalingsinformatie
tink biedt de volgende betaalmogelijkheden aan: Betaal later in 30 dagen, iDEAL, Google Pay, creditcard (MasterCard, Visa) of PayPal. Met iDEAL kan je gemakkelijk en veilig afrekenen in een vertrouwde mobiel bankieren app of internetbankieromgeving van je bank. Als je PayPal gebruikt, wordt je doorgestuurd naar de PayPal-website voor het voltooien van de betaling. PayPal aankopen worden doorgaans binnen enkele minuten bevestigd.
Als je gebruik maakt van het betalingssysteem van een externe dienstverlener als PayPal, moet je de algemene voorwaarden van deze externe dienstverleners in acht nemen.
Betalingen kunnen alleen worden geaccepteerd van accounts binnen de Europese Unie (EU). In geen geval betaalt tink de kosten van een geldtransactie.
Als klanten in gebreke blijven bij de betaling, behouden we het recht om forfaitaire aanmaningskosten in rekening te brengen met een standaardschade van EUR 3,95 per herinnering.
Bij het afrekenen met PayPal kun je voor de optie Achteraf Betalen kiezen. Bij het afronden van de aankoop betaalt PayPal de verkoper en wordt het geld pas na 21 dagen van jouw bankrekening afgeschreven.
Klachten
Meer informatie,- bijvoorbeeld over retourzendingen, vind je in de Algemene voorwaarden. Heb je klachten, suggesties of vragen, neem dan gerust contact op via ons Chat-support. Je krijgt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit, dan kun je de klacht voorleggen aan de geschillen commissie via het Europees ODR-platform.
De Geschillencommissie Thuiswinkel is te bereiken via www.sgc.nl
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.